Gratis verzending vanaf € 75
Voor 11u besteld? Zelfde dag verzonden!
Altijd een gepersonaliseerd pakje

Verzenden & retourneren

Verzendtermijn

Betreft de verzending van bestellingen en pakketjes, doen we altijd ons uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. Wanneer u uw bestelling hebt geplaatst voor 13u in de namiddag, is de kans groot dat u het de volgende dag al aankrijgt, het wordt op dezelfde dag verzonden. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voor het geleverd wordt wanneer een product op voorraad is. Is het product niet op voorraad, kan u het wel bestellen, maar duurt het 4-7 werkdagen voor het geleverd wordt.

Als u uw bestelling in het weekend of op een feestdag hebt geplaatst, zal u misschien iets langer geduld moeten hebben.

Verzendkosten

SOULSOUP werkt samen met Bpost voor de verzending van onze pakketten. De standaard verzendkosten bedragen €6. Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden. De verzendkosten voor bestellingen naar het buitenland zijn hoger dan de standaard verzendkosten. Deze kosten worden berekend naargelang de regio waarin u zich bevindt.

U kan ook opteren voor een levering aan een Bpost servicepunt naar keuze, hiervoor geldt dezelfde levertermijn als een thuislevering en de kosten bedragen €5. U heeft hierdoor meer keuzevrijheid om het pakket op te pikken in de buurt indien uw agenda een thuislevering niet toelaat.

Opgelet:

  • uw pakket blijft 15 dagen aanwezig in het servicepunt
  • bij het ophalen van uw pakket dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen

Ophalen

U kan uw bestelling ook komen oppikken in SOULSOUP, u dient hier wel een afspraak voor te maken via [email protected] of +32 471 24 58 13. Indien u binnen een straal van 25km van postcode 3550 woont, is dit de meest voordelige formule.

Try before you buy

Ben je nog niet bekend met een productengamma van SOULSOUP? Maak een afspraak via [email protected] en kom je geliefkoosde producten testen in onze shop in Heusden-Zolder (België).

Veel van onze producten kunnen wanneer ze gebruikt zijn om hygiënische redenen niet worden teruggenomen, wij kunnen ze immers niet meer verkopen. Heeft u een dergelijk product gebruikt en bent u niet tevreden, neem dan toch even contact met ons op. Wij horen graag waarom u niet tevreden bent en vaak is er wel een oplossing voor te vinden.

14 dagen bedenktermijn

Niet tevreden met uw aankoop? Laat het even bezinnen gedurende 14 dagen om zonder opgave van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een tube crème uit het doosje en bekijk hem van alle kanten, maar draai de dop er niet af. Twijfelt u nog? Neem dan even contact met ons op. De SOULSOUP-verpakking mag weliswaar wel open gemaakt worden om uw product te kunnen inspecteren.

Retourkosten

De kosten om een artikel terug te sturen of te ruilen zijn voor verantwoordelijkheid van de klant. Dit geldt niet als wij zelf een fout hebben gemaakt of als er iets mis is met het geleverde product. Een item retourneren is steeds op verantwoordelijkheid van de klant. Indien het pakket laattijdig of niet aankomt (door fout van de gekozen leverancier bijvoorbeeld) bij ons, beloven wij geen terugbetaling.

Klachtenafhandeling

SOULSOUP is momenteel nog een kleine firma waarin ons personeel zowel in behandeling kan zijn als met andere activiteiten binnen het bedrijf bezet kan zijn. Indien u klachten heeft, raden wij u aan een mail te sturen naar [email protected]. U kan ook bellen naar +32 471 24 58 13. Indien u niet meteen iemand aan de lijn krijgt, heb dan even geduld. Wij bellen u zo snel mogelijk terug. Eén ding kunnen we garanderen: we zoeken zo snel mogelijk een oplossing voor u.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »